Campingtur ved nøgenstrand

Udlev dine fantasier med en af vores medlemmer, det behøver ikke at være med en kæreste.

10%
TOTAL SCORE
Besøg side Besøg side

Jeg vil gerne fortælle om vores camping tur .

Vi er et ægtepar på 48 og har været gift i 27 år.
Vi har det rigtig godt sexuelt sammen og udvikler os hele tiden. Det sidste store er at vi har taget springet og prøvet at gå i swinger klub og det tænder os meget.

men her skal i få en fræk oplevelse vi havde i klitterne ved Houstup strand.
Der er officiel nøgen badestrand syd for P-pladsen ca. 400 m derfra.

Vi havde et strandtelt med og fandt et dejligt sted helt ude i klitten således at vi havde udsigt over Vesterhavet. Der var masser af nøgne mennesker på stranden og også en del i gryderne rundt omkring. Der var også en 5-6 “faste” mænd med store maver der vandrede rundt eller bare stod “vagt” og så på alle de nøgne, måske mænd, jeg ved det ikke. Men os genere det ikke.

Vi slog teltet op så vi havde læ vor vestenvinden og solen baget på vores kroppe. Jeg har barberet Anne og også mig selv. Hun har kun en lille sød dusk over fissen. Vi bliver altid liderlige af at ligge nøgen og lade solen varme os. Det tænder os også at andre ser os og at vi ser på dem. Jeg smurte Anne ind i solcreme på maven, lårene og især inderlårene fik en ordentlig tur. Jeg gik straks rejsning ved at mærke hendes skamlæber.

Hun så det og strejfede pikken med hånden og vi kyssede hinanden. Jeg krammede hendes bryster og bed i hendes vorter uden at det kunne ses alt for tydeligt. Der kom et andet par og slog sig ned ca. 20 m væk fra os og de havde også et telt med. De smed tøjet og gik rundt og gjorde klar til solbadning. Vi skævede over til dem og vi kunne se at de også skævede over til os. Vi lagde os ned og faldt hen i ½ times tid. Der var rigtig varmt at ligge ned så ind imellem rejste vi os og blev luftet igennem og også for at se hvad der skete rundt omkring.

Anne skulle have noget creme på ryggen og jeg gik straks igang med at smøre hendes varme krop ind og jeg gjorde alt for at lire hende op imens. Jeg ryggede tæt ind på hende så pikken ramte hendes lår. Hun nød at mærke den og imens skævede jeg over til parret ved siden af os. De kikkede på at jeg smurte Anne ind og jeg lod mig ikke forstyrre af det udover at pikken begyndte at røre på sig. Hendes baller blev vist smurt rigeligt ind og jeg kunne se at hun var godt våd i fissen.

Der løb klar fissesafter over skamlæberne og jeg lod en finger forsigtigt køre mellem dem og det gav et gib i Anne. Hun spredte benene så jeg kunne komme til. Jeg måtte stoppe ind imellem når der kom nogen forbi så det ikke var alt for åbenlyst. Parret havde sat sig op og kikkede over på os. Vi gjorde som om vi ikke havde set det og jeg fortsatte med cremen. Jeg kunne se at manden havde begyndt at smøre kvinden ind og hendes bryster fik en ordentlig omgang. Jeg havde en ordentlig ståpik på, men jeg var så liderlig at jeg var ligeglad om andre så det.

Jeg begyndte at gnide på Annes kilder og hun var bare pjaskvåd. Hun lagde en arm ned langs med kroppen så hun kunne få et godt tag i pikken og da hun tog forhuden ned over pikhovedet var jeg lige ved at skrige af fryd, åhhh hvor var det godt.

Jeg lagde mig ned på ryggen for at holde en lille pause og jeg knappede en kold øl op og også en til Anne. Vi var jo blevet noget tørre i halsen så en kølig pils gjorde godt. Det ophidser os meget at andre følge méd i hvad vi laver og også hvis vi kan få øjenkontakt med dem er det skide frækt. Parret ved siden af havde også knappet øller op og sad og holdt øje med vesterhavet eller også var det os de kikkede på.

Jeg lagde mig på siden og Anne gjorde det samme så vi lå i ske. Hun pressede røven imod pikken og lå og kikkede over på parret. De kikkede nu åbenlyst på os og jeg fik pikken ind mellem ballerne på Anne og der var bare så vådt af fissesafter at pikken gled helt i bund i et langt stille pres. Åhhh hvor var det godt at få pikken ind i den dejlige varme våde grotte. Jeg pressede helt i bund og lå sådan og gjorde bare små nyk helt oppe i bunden af fissen. Vi kunne se at parret også havde gang i noget derover og de havde også lagt sig i samme stilling som os.

Han fik garenteret også fisse derover og vi fik nu øjenkontakt med dem og jeg satte lidt tempo på og kneppede nu Anne og ænsede ikke noget andet. Der var nogle af de gamle mænd der fik sig noget af en kikker men skidt med det. Jeg tog pikken helt ud og kunne se hvor fissesafterne havde gjort både pikken og nosserne drivvåde. Anne var også godt liderlig og hun ville have pikken op igen og pressede imod mig. Jeg spredte hendes baller så det strammede lidt mere i fissen og pikken fik lidt mere modstand. åhhh det var godt og jeg var lige ved at komme. Anne begyndte at nuller sine brystvorter og på hendes stønne kunne jeg høre at hun var ved at komme. Jeg øgede tempoet og med eet kom jeg i lange sprøjt langt oppe i fissen og hun tog villigt imod spermen og jeg fandt hendes kilder med fingeren og gned hende til en lang orgasme. Vi faldt sammen og med pikken oppe i Anne holdt vi øje med parret og de var også faldet sammen. Igen fik vi øjenkontakt og jeg hævede øllen og hilste på dem og de gjorde heldigvis det samme.

Der gik ikke lang tid så gik parret i vandet og vi gjorde ligeså og på stranden kom vi i snak med dem og de syntes at det havde været total frækt det vi havde gjort og de havde slet ikke kunnet lade være med at følge vores eksempel.

Senere mødte vi dem igen, men det kan være jeg skriver om det.